Oferta - Szkolenia

Techniki sprzedaży

Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy o najważniejszych standardach procesu sprzedaży od momentu umówienia się na spotkanie, poprzez wizytę u Klienta, analizę potrzeb oraz przedstawienie oferty i uzyskanie w tym zakresie akceptacji Klienta. Uczestnicy dowiedzą się jak nawiązywać i budować dobre relacje z Klientem oraz jak ważne jest indywidualne podejście oraz znajomość specyfiki biznesu Klienta. Poruszony zostanie również temat analizy i oceny szans sprzedaży.

Program szkolenia

  • Typologia Klientów
  • Główne etapy procesu sprzedaży
  • Techniki komunikowania się z Klientem
  • Przygotowanie się do spotkania handlowego
  • Identyfikacja indywidualnych potrzeb Klienta
  • Prezentacja oferty
  • Sposoby radzenia sobie z obiekcje i zastrzeżeniami Klienta
  • Negocjacje i rozmowa o cenie
  • Zamknięcie sprzedaży i zakończenie rozmowy
  • Działania posprzedażowe
  • Analiza i ocena szans sprzedaży
  • Obsługa reklamacji
  • Rozwijanie się w roli handlowca

Grupa docelowa

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów handlowych, sprzedawców i przedstawicieli handlowych bezpośrednio odpowiedzialnych za sprzedaż towarów i usług.

Czas trwania: 2 dni

Powrót do Katalogu Szkoleń