Oferta - Szkolenia

Profesjonalna obsługa Klienta

Szkolenie omawia podstawowe cele poprawnej obsługi Klienta, jak: budowanie lojalności Klienta, budowanie marki i wizerunku przedsiębiorstwa. Bardzo często pracownicy wykonujący zadania obsługi Klienta obsługują Klientów w momencie krytycznym dla relacji klient-firma, tzn. w momencie reklamacji, niezadowolenia czy pojawiających się zastrzeżeń. Dzięki odpowiednim scenariuszom i wzorcom zachowań pracownicy obsługi Klienta będą potrafili realizować swoje zadania w sposób efektywny z punktu widzenia przedsiębiorstwa, które reprezentują.

Program szkolenia

  • Obsługa Klienta w przedsiębiorstwie
    • Obsługa Klienta - podstawowe cele
    • Diagnoza mocnych i słabych stron zespołu z perspektywy obsługi Klienta
  • Reprezentowanie firmy
    • Obsługa Klienta jako podstawowe narzędzie marketingu szeptanego
    • Budowanie wizerunku własnego jako profesjonalisty
  • Podstawowe zasady obsługi Klienta
    • Scenariusze początku rozmowy
    • Ocena sytuacji - diagnoza problemu Klienta
    • Dopasowanie się do Klienta
    • Przykładowe scenariusze działań
  • Praca z niezadowolonym Klientem
  • Praca z trudnym Klientem
    • Typowe zastrzeżenia Klientów
    • Obsługa zastrzeżeń
    • Stres
    • Asertywność
  • Typologia trudnych Klientów
  • Podsumowanie – wnioski praktyczne.

Grupa docelowa

Szkolenie przeznaczone dla osób zaangażowanych w proces obsługi Klienta, mających stały kontakt z Klientami firmy, pragnących budować profesjonalny wizerunek firmy oraz tworzyć dobre relacje biznesowe.

Czas trwania: 2 dni

Powrót do Katalogu Szkoleń